Фахівці з юридичного ринку. Маркетолог: Розкіш чи засіб розвитку бізнесу? - сpk.ua
Центр правового консалтингу
Open/Close Menu Юридическая фирма ЦПК Киев
Юридична практика. – 2009. -№35

Фахівці з юридичного ринку. Маркетолог: Розкіш чи засіб розвитку бізнесу?

… На Україні зовнішні маркетологи юридичного ринку поки що рідкість. «Проте якщо вірити в те, що попит народжує пропозицію, поява таких фахівців на Україні не за горами, чому активно сприяє наростаюча конкуренція між юридичними фірмами», — коментує PR-менеджер юридичної фірми «Центр правового консалтингу» Олена Гайдук. Причому зарубіжний досвід дуже часто говорить про ефективність залучення зовнішніх маркетологів.  Як такої посади маркетолога в штаті юридичної фірми «Центр правового консалтингу», за словами пані Гайдук, не передбачено, проте існує фахівець із зв’язків з громадськістю, який бере на себе частину обов’язків маркетолога. У обов’язки PR-менеджера входить моніторинг ринку юридичних послуг, підтримка позитивного іміджу юридичної фірми, відстежування інформації про фірму в ЗМІ, підготовка рекламно-поліграфічної продукції і так далі.

Марина Бахолдіна.

ООО "Центр правового консалтинга". ® ЦПК. 2005-2019. Все исключительные права на весь материал, размещенный на сайте, принадлежат ООО " Центр правового консалтинга ". Размещение материалов сайта на других площадках допускается исключительно при указании прямой видимой ссылки на первоисточник.

Pacta Sunt Servanda