
Фахівці з юридичного ринку. Маркетолог: Розкіш чи засіб розвитку бізнесу?
… На Україні зовнішні маркетологи юридичного ринку поки що рідкість. «Проте якщо вірити в те, що попит народжує пропозицію, поява таких фахівців на Україні не за горами, чому активно сприяє наростаюча конкуренція між юридичними фірмами», — коментує PR-менеджер юридичної фірми «Центр правового консалтингу» Олена Гайдук. Причому зарубіжний досвід дуже часто говорить про ефективність залучення зовнішніх маркетологів. Як такої посади маркетолога в штаті юридичної фірми «Центр правового консалтингу», за словами пані Гайдук, не передбачено, проте існує фахівець із зв’язків з громадськістю, який бере на себе частину обов’язків маркетолога. У обов’язки PR-менеджера входить моніторинг ринку юридичних послуг, підтримка позитивного іміджу юридичної фірми, відстежування інформації про фірму в ЗМІ, підготовка рекламно-поліграфічної продукції і так далі.
Марина Бахолдіна.