
За позику віддяка. Як юридичні фірми борються з боржниками серед своїх клієнтів?
… Керуючий партнер юридичної фірми «Центр правового консалтингу» Артур Нонко, пояснює, що варто звертати увагу на те, звідки прийшов клієнт: «Якщо за рекомендацією, то вірогідність недобросовісності такого клієнта не висока, якщо по рекламі, то, звичайно, ризики присутні».
Грошей немає і не буде
…Пан Нонко вважає, що збільшились не терміни розрахунків, а зменшилася платоспроможність клієнтів. Вихід із такої ситуації він бачить в умінні знаходити баланс між мінімумом дійсно необхідних клієнтові послуг і їх розумною вартістю: «Наше завдання полягає в тому, щоб клієнт після роботи з нами, отримавши якісні повноцінні послуги, пам’ятав про нас і звертався до нас згодом з новими цікавими завданнями».
Суд – це чий метод?
…«У нашій фірмі судова практика стягнення боргів клієнта відсутня, — заявляє пан Нонко. — Швидше за все, неоплата послуг юридичних фірм викликана певними упущеннями з боку фірми в ході надання послуг або нерозумінням клієнта, чого він хотів і що в результаті отримав. Тому такі питання слід вирішувати шляхом переговорів. Якщо переговори ні до чого не привели, то необхідно робити висновки на майбутнє про причини неплатежів, покращувати якість надання послуг, а якщо просто не пощастило— і клієнт невдоволений завжди, то це теж непогано — це досвід», — резюмує Артур Нонко.
Марина Бахолдіна. “Юридична практика”