Авіаційний форс-мажор
“Юридична практика” №17 від 27 квітня 2010 року. Олексій Насадюк
При цьому, як зазначає Євген Терещенков, юрист ЮФ «Центр правового консалтингу», обов’язок доведення наявності форс-мажору лежить на авіакомпанії, що дуже не просто, тому що на Україні немає документів, виданих уповноваженими органами (такими, як МНС та Мінтранс), і немає офіційних висновків з боку міжнародних організацій, що займаються забезпеченням безпеки авіаперевезень (зокрема Євроконтроль), які б підтверджували наявність форс-мажору і, як наслідок, неможливість проведення польотів з тих чи інших напрямках.
Якщо пасажир ухвалить рішення подавати позов, акцентує увагу р-н Терещенків, належним відповідачем буде перевізник, а не аеропорт або туроператор. При цьому необхідно враховувати, що результат такої справи залежить від доказової бази, іншими словами – від того, чи зможе перевізник обгрунтувати наявність форс-мажорних обставин.
Прочитати статтю повністю Ви можете тут